SHAKLEE FUN DAY

FUN DAY SHAKLEE SHOP



Assalamualaikum hai kali nie Entry yang sangatt Excited nak cerita pada Anda semua.FUN DAY SHAKLEE SHOP telah berlangsung pada tarikh 18Mac 2023 yang lalu..

Shaklee Fun Day  diadakan Empat cawangan Shaklee terpilih iaitu Home Office Petaling Jaya, Branch Kuala Lumpur, Kota Bahru dan Johor Bahru. 

Istimewanya pada hari tersebut boleh bawa keluarga dan rakan-rakan. Terbahagi kepada 2 kategori, Shaklee Fun Day telah memberi kelebihan kepada ahli baru yang berdaftar pada hari tersebut dan juga kepada ahli sedia ada. Jom Nany kongsikan keistimewaannya.

UNTUK AHLI BARU 

  1. Ahli baru yang daftar dengan bayaran RM35 atau belian produk Shaklee bernilai 100uv anggaran RM450 akan dapat percuma Umbrella.
  2. Belian yang berikutnya 150uv dalam satu resit akan dapat percuma Umbrella dan Noted Book.
  3. Belian yang berikutnya 200uv dalam satu resit akan dapat percuma Umbrella, Note Book Shaklee dan City Bag City Bag City.
  4. Belian yang berikutnya 300uv dalam satu resit akan dapat percuma Umbrella, Note Book Shaklee, City Bag City Bag dan D'daun Bag.
  5. Belian yang berikutnya 500uv dalam satu resit akan dapat percuma Umbrella, Note Book Shaklee, City Bag City Bag, D'daun Bag dan Alfalfa Complex L.

UNTUK AHLI SEDIA ADA 

  1. Belian 100uv dalam satu resit layak dapat percuma Punch & Ceramic Mug With Lid 400ml
  2. Belian 150uv dalam satu resit layak dapat percuma Punch & Ceramic Mug With Lid 400ml dan Note Book 
  3. Belian 200uv dalam satu resit layak dapat percuma Punch & Ceramic Mug With Lid 400ml, Note Book dan Blue Shimmer Cosmetic Case
  4. Belian 300uv dalam satu resit layak dapat percuma Punch & Ceramic Mug With Lid 400ml, Note Book, Blue Shimmer Cosmetic Case, Youth Cleanse Dan Firm Device
  5. Belian 500uv dalam satu resit layak dapat percuma Punch & Ceramic Mug With Lid 400ml dan Note Book, Blue Shimmer Cosmetic Case, Youth Cleanse, Firm Device, Alfalfa Complex L dan Shaklee Shopping Grocery Bag Devoce.
ANGGARAN SETIAP ITEM YANG DAPAT PERCUMA PADA HARI SHAKLEE SHOP FUN DAY 

  • Umbrella - RM28
  • Noted Book - RM12.90 
  • City Bag City Bag - RM25
  • D'daun Bag - RM52 
  • Alfalfa Complex L - RM92 
  • Ceramic Mug With Lid 400ml - RM28.80
  • Shaklee Shopping Grocery Bag - RM25

PROMOSI ISTIMEWA DI HARI SHAKLEE FUN DAY YOUTH SKINCARE 

  1. Youth Lominous Gel Cleanser - 5% = RM150.10 
  2. Youth Perfecting Skin Toner - 5% = RM154.85 
  3. Youth Lominous Gel Cleanser, Perfecting Skin Toner dan Age Defence Moisturizer SPF50 (1 set) - 10% = RM440.10 
  4. Youth Night Cream Rich - 40% Off =RM 122.40 




Sambutan yang sangat luar biasa di semua cawangan Shaklee. Setiap ruang dipenuhi pelanggan-pelanggan Shaklee yang nak dapatkan pelbagai barangan percuma. SHAKLEE TRUSTED BRAND PILIHAN NO 1 RAKYAT MALAYSIA dan untuk kukuhkan lagi fakta kenapa rakyat Malaysia memilih Shaklee, jom baca KENAPA SUPPLEMENT SHAKLEE TERBAIK DI MALAYSIA .

Di hari Shaklee Fun Day Pada 18 Mac 2023 semua branch sesak dengan kehadiran pelanggan-pelanggan baru dan sedia ada berbagai kaum. Secara tak langsung juga Shaklee bagi peluang yang terbentang luas macam mana Cara  nak dapatkan Dapat Duit Raya Awal dengan Shaklee hasil dari belian promosi. 

Terima kasih yang Masih setia bersama Shaklee dan Setia Pilih Supplement Shaklee No 1 dihati Anda.Dan untuk nak tahu lebih Details Setiap bulan Shaklee akan buat Promosi.Secara PERCUMA nak bagi kosultan pada Anda boleh Klik Di sini.

Dan nany kongsi banyak yang tentang shaklee di hari meriah di Branch Kemeriahan seharian di Fun Day Shaklee.

Nak Daftar dengan PERCUMA sebagai Ahli Baru.

#Blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#duitrayaawalshaklee
#Shakleeipohperak 







Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN RAMADHAN DENGAN SET PUASA SHAKLEE

Apa itu Intermittent fasting?

RAYA SAKAN DAPAT DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE