KENAPA SUPPLEMENT SHAKLEE TERBAIK

 KENAPA SUPPLEMENT SHAKLEE TERBAIK 


Assalamualaikum hai dan Salam sejahtera Semua .ok kali nie Entry tentang
KENAPA SUPPLEMENT SHAKLEE TERBAIK.
Banyak kalangan kita perasan di Malaysia banyak Vitamin.Dan banyak jenama vitamin dan supplement yang tumbuh macam cendawan selepas hujan kat pasaran Malaysia ni. Kalau kita pergi ke mall atau kedai kedai jamu bersusun-susun supplement atas rak, dekat laman e-dagang seperti Shopee dan Lazada juga tidak kurang meriahnya. Kalau pergi farmasi atau kedai drugstore seperti Guardian @ Watson kita boleh jumpa banyak sangat supplement dan vitamin. Macam macam jenis ada. 

Tapi sebagai pengguna kita mestilah bijak pilih vitamin, sebab benda nak masuk dalam perut. Kena hati hati memilih. Macam Nany sendiri pengguna Shaklee sejak tahun 2015 sampai sekarang, awalnya nak cuba vitamin untuk Tambah berat sahaja dan bila rasa ok bersambung untuk cuba ke set hamil, berpantang dan menyusu. Dan sekarang masih setia consume vitamin Shaklee untuk kehamilan ketiga. 🤲🏻❤️

Kenapa setia sangat dengan 1 jenama vitamin ni? Semestinya kita tahu ianya terbaik. Bercerita hal ini sebagai pengguna bukan lah penjual semata mata. 

Jadi dalam entry kalini,Nany nak kongsi 7 SEBAB KENAPA SUPPLEMENT SHAKLEE TERBAIK DI MALAYSIA dan sangat berbeza dengan supplement lain di luar sana.

7 SEBAB KENAPA SUPPLEMENT SHAKLEE TERBAIK



1) 100 TAHUN INOVASI 


Shaklee sudah lama di pasaran. Sebut sahaja shaklee, rata-rata dah tahu tentang produk shaklee ni. Shaklee telah mencapai 100 tahun inovasi produk makanan. Produk pertama shaklee keluarkan adalah multivitamin iaitu sekarang dikenali sebagai vitalea iron pada tahun 1915 oleh Dr forest C 


Terbukti!!!!


Komitmen Dr. Forrest C. Shaklee untuk membantu orang lain hidup lebih sihat bermula apabila beliau mencipta multivitamin pertama di Amerika Syarikat lebih 100 tahun yang lalu. 


Dalam membina legasi inovasi dan sainsnya, falsafah Living in Harmony with Nature® adalah tunjang jantung kepada semua yang telah shaklee lakukan.


“ Kami membuat produk yang lembut kepada alam sekitar dan tidak pernah membuat ujian ke atas haiwan. Saya tidak akan mencipta produk yang akan merosakkan satu sel tisu dalam badan.


Dr Forrest C. Shaklee

Pengasas, Shaklee Corporation.




2) KEISTIMEWAAN SHAKLEE 

Dalam membina legasi inovasi dan sainsnya, falsafah Living in Harmony with Nature® adalah tunjang kepada semua yang kami lakukan.

Kami komited untuk menghasilkan produk daripada bahan semula jadi yang asli.

  • Produk kami bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia yang berbahaya.
  • Produk kami mematuhi standard keselamatan tertinggi.
  • Produk kami lembut pada persekitaran.
  • Setiap satu daripada produk kami adalah bebas gluten.
  • Kami tidak pernah melakukan ujian ke atas haiwan dan kami kerana penganiayaan.

Dari produk nutrisi dan kecantikan yang terbukti secara saintifik hingga ke alam sekitar, kami telah membantu berjuta-juta orang hidup lebih sihat, lebih muda dan lebih puas dengan kehidupan. Selamat. Terbukti. Berkesan. 

SELAMAT 


Produk shaklee adalah selamat kerana mengandungi 350+ ujian bahan cemar berbahaya, 3 kali ujian racun peroduk diperlukan dan 100k+ ujian kualiti berkala. Ternyata produk shaklee adalah supplement terbaik kerana keselamatan produk dan kualiti adalah keutamaan utama shaklee.

TERBUKTI 


Produk shaklee terbukti kerana 70+ paten, 110+ dikeluarkan kajian klinikal dan 100+ tahun inovasi. Ianya terbukti berkesan dan boleh rujuk 
https://healthresource.shaklee.com/  sebagai kajian produk shaklee. 

“ Kajian Landmark dan Telomere menunjukkan bahawa populasi Shaklee sangat sihat daripada populasi umum.

BERKESAN 



Pada tahun 2015 Kapten Scott Kelly mengambil suplemen shaklee di Stesen Angkasa Antarabangsa. Produk shaklee juga dapat 146 emas, silver dan gangsa sepanjang 37 tahun.




Produk shaklee telah berada di setiap misi NASA sejak 1993. Komander Nasa , Mark Kelly mengambil produk shaklee VitalizerTM pada Space shutter Endeavor pada tahun 2011. Kapten Scott Kelly juga menggunakan supplement shaklee sepanjang tahun beliau di Stesen Angkasa Antrabangsa.

3)  Anugerah Jenama Paling Dipercayai daripada Reader Digest






2 tahun berturut-turut Shaklee menang Award Gold Trusted Brand 2021 & 2022. 

Yang vote ni bukan lah agent Shaklee, tetapi rakyat Malaysia yang consume supplements yang memilih SHAKLEE sebagai supplements No 1 rakyat Malaysia. 

Trusted Brand Award adalah satu anugerah berprestij yang dijalankan oleh pihak ketiga. Bukan Shaklee yang buat survey atau bukan dibayar untuk terima award ini. Pembaca Reader's Digest bukan orang biasa biasa, kebanyakannya dalam kalangan yang berpendidikan tinggi dan profesional seperti Doktor, Lawyers, ahli korporat dan golongan yang fasih berbahasa Inggeris.

4) KAJIAN LANDMARK KAJIAN 100%



Semestinya tidak jika diambil dengan cara yang betul. dan mendapat tunjuk ajar daripada NUTRITIONIST terlatih di Shaklee 

Pasti ramai yang belum tahu Shaklee ada
 ' KAJIAN TANDA'

Landmark study bermaksud kajian yang dilakukan bertujuan untuk membuktikan sesuatu perkara yang dinilai dan dilihat oleh semua orang. Selain itu, untuk mengkaji keberkesanan produk Shaklee dalam jangka masa panjang (40-50 tahun lepas makan produk Shaklee).

 Landmark study dijalankan oleh mereka yang pakar dalam bidang berkaitan dan kajian yang dibuat juga boleh dinilai atau dinilai semula oleh mana-mana pakar/pihak ketiga dalam bidang berkaitan.

😃

KAJIAN LANDMARK HASIL DARI 👇🏻

1. Kajian ungul diterbit dalam jurnal nutrisi 

- 2. Kajian jangka masa panjang -20-30 tahun 

- 3. Dijalankan oleh universiti berkeley California - Dr gladys block 

- 4. subjek kajian luas > 1,000 orang 

- 5. keputusan 1- paras nutrisi dalam darah lebih tinggi

- 6. Keputusan 2- bacaan darah lebih baik 

-7. Keputusan 3- kes penyakit lebih rendah 

-8. Keputusan 4- pengguna shaklee rasa lebih baik 

- 9. Keputusan 5- risiko rendah
 
-10. Kongsi buku kecil atau brosur mercu tanda dlm media sosial

Nany yakin kalau ada pakar bercakap tentang produk Shaklee itu dan ini .
Nany lebih percaya kepada KEPAKARAN SCIENTIST yang mengkaji dan menghasilkan produk Shaklee.🥰
Alhamdulillah 3tahun setia 1 jenama "Shaklee" untuk kesihatan kami sekeluarga.



Kajian menunjukkan bahawa mereka yang menggunakan makanan tambahan Shaklee mempunyai biomaker kesihatan utama yang lebih baik berbanding pengguna yang tidak mengambil makanan tambahan.






5) SIJIL HALAL 

Bagi orang Muslim mencari yang halal. Setiap apa yang masuk dalam perut akan menjadi darah daging kita kan. Jangan risau produk Shaklee telah mendapat Sijil Halal daripada Islamic Service of America (ISA). 

ISA adalah satu badan organisasi yang bertanggungjawab memberikan sijil halal di Amerika. 
Selain itu, ISA juga diiktiraf secara global di lebih 70 buah negara. Dan paling best, ISA diiktiraf oleh JAKIM sejak tahun 1982 lagi.


6) PRODUK SHAKLEE BEYONG ORGANIC 


Bila sebut Organic, majoriti orang faham. Tapi bila sebut Beyond Organic, nany yakin ramai yang tak pernah dengar, kan?

Ok  nak cerita sikit beza Organic dan Beyond Organic. Atleast korang pun dapat ilmu baru hehe.

Bermula…..

Organik bermaksud 
✔ Teknologi pertanian yang guna bahan semula jadi untuk meningkatkan kesuburan tanah. Kiranya bahan yang digunakan semasa proses penanaman tidak membahayakan udara, udara, atau tanah. 

✔ Tak guna racun serangga dan pestisid. Kalau kita gi pasaraya, selalu jumpa sayur-sayuran dan buah-buahan organik. Kiranya tumbuhan tu bebas racun perosak semasa proses penanaman oleh petani.

Jelas tak?

Ok camna pulak dengan Beyond Organic? Jom baca.

✔ Beyond Organic ni dia punya teliti lebihhhhh dari organic biasa. Kiranya standard lebih tinggi dan berkualiti la. 
✔ Bukan setakat bebas racun serangga/pestisid, malah air yang digunakan untuk siram pokok bersih dan langsung tak tercemar. 
✔ Organik tu dari proses penanaman biji benih sampai dah jadi pokok. 
✔ Semasa proses petik/tuai, proses bahan, proses nak hantar ke kilang, pembungkusan dan semuanya 100% bersih dan selamat. 
✔ Tak melibatkan sebarang proses kimia dan pencemaran. 
✔Teknologi yang digunakan sepanjang proses penghasilan bahan mentah melampaui organik pun sangat canggih dan maju. Kalau tak maju mana boleh hasilkan bahan mentah yang beyond organic. Ia juga bermaksud bukan calang-calang company boleh guna teknologi ni sebab sangatla tinggi dan mahal.


7) FORMULA UNIK EKSLUSIF HANYA TERDAPAT DARI SHAKLEE 


Di Shaklee, kami percaya dalam menjalani kehidupan yang anda mahukan - tanpa kompromi. Kami menyediakan produk yang tulen, selamat, dan terbukti memberikan tubuh anda apa yang diperlukan untuk berkembang maju. Dan kami menyediakan peluang pendapatan yang boleh membantu anda menjalani hidup dengan istilah anda sendiri.

“ Misi kami adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat dan lebih baik untuk semua orang.

HIDUP MUDA 
LEBIH LAMA
KEKAL MUDA, 
JELITA.

Kami diinspirasikan oleh visi pengasas dan pencipta multivitamin pertama di AS, Dr. Shaklee, dan falsafahnya untuk menghasilkan produk  Living In Harmony with Nature ® . Kami komited untuk menyediakan bahan-bahan yang paling tulen dan terbaik dari alam semula jadi dan menerapkan piawaian saintifik kami yang ketat untuk menghasilkan produk yang terbukti secara klinikal - memberikan anda  Hasil Klinikal Tanpa Kompromi . Konsep kesejahteraan holistik ini telah membantu berjuta-juta orang hidup dan kelihatan lebih muda selama lebih daripada 60 tahun.

Temui Perbezaan Shaklee dan Jalani Hidup Anda Tanpa Kompromi


SAYANGI HIDUP ANDA
Komuniti Shaklee kami telah terbukti menjadi salah satu daripada penduduk yang paling sihat di dunia. Kami juga menawarkan peluang perniagaan yang mengubah kehidupan yang dibina dengan berkongsi produk kami yang mengubah hidup. Anda akan mempunyai kebebasan untuk mengerjakan perniagaan anda dan memperoleh pendapatan pada bila-bila masa dan di mana sahaja yang anda pilih, semuanya semasa menjalani kehidupan yang anda cintai.

Boleh tengok jugak feedback pengguna Shaklee di sini Set kurus dengan shaklee

Terlalu ramai pengguna Shaklee yang dah merasai “shaklee effect” mereka. 
Nany percaya Shaklee dengan sepenuh hati, kalau anda masih berkira-kira nak try Shaklee, boleh mencuba.

Dan boleh tengok Entry dari my partner banyak info tentang Shaklee Supplement Shaklee terbaik di Malaysia.



Nak dapat produk Shaklee 

Boleh hubungi nany di bawah 

Facebook -Anne Nany
instagram - Nany_anne91
Daftar Ahli-Klik Disini

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#shakleeulukinta
#shakleeipohperak

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN RAMADHAN DENGAN SET PUASA SHAKLEE

Apa itu Intermittent fasting?

RAYA SAKAN DAPAT DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE