REVIEW BLOG MEGA SHAKLEE 1.0

 REVIEW BLOG MEGA SHAKLEE 1.0



BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..MASYAALLAH.

Alhamdulillah syukur ari nie saya nak bagi Feedback yang saya join Blog mega Shaklee yang saya tak penah tahu.

Pda awal Februari Master Norita dan Master Salwa buat Program Khas untuk Sid Shaklee nak kembangkan dalam Bisnes Shaklee dan tingkatkan Sale di dalam Blogspot di google.Pada mulanya takut nak join rasa diri ni belum mampu nak buat dan tak tahu Bagaimana caranya sebab belum ada wujudnya blog nie.Tapi beranikan diri untuk daftar tujuan utama saya nak belajar nak tahu Bagaimana blog dan belajar menulis .

Selepas daftar kan diri..Master Norita dan Master Salwa menjalankan Program ini dengan adanya Zoom memberi penerangan nak buat Blog mega Shaklee 1.0.Kebanyakkan yang Join Blog Mega Shaklee dalam 70% yang belum ada Blog lagi.Master Norita dan Master Salwa bagi penerangan secara lanjut untuk membantu Sid Shaklee untuk tingkatkan prestasi dalam bisnes shaklee.

Lgi bertambah semangat bila Master Norita dan Master Salwa buatkan list dengan Sparing Partner Sideline yang tak kenal langsung dan boleh jadi kawan.Sangatt sporting sideline boleh bekerjasama dengan kita berkongsi idea untuk habis kerja Task di beri .

Best sangat tulis blog ni. Mula mula macam tak percaya boleh buat tapi dapat sparring patner yang very supportive dia support. Alhamdulillah dapat tambah lagi ilmu yang tak pernah saya buat.

Tujuan utama nak cuba aje tapi tak sangka pulak boleh menang. Alhamdulillah 🤲 sejak join blog ni makin rajin and aktif pulak nak tulis copywrting kalau tak sebelum ni agak malas ye

Terima kasih Master Norita dan Master Salwa mengadakan Program ini..Istimewa sangatt Join Master Norita menyumbangkan Hadiah yang sangatt Lumayan tak kira menang atau kalah tetap dapat Hadiah dari Master Norita.

Hadiah Utama VIVIX SHAKLEE 

Hadiah Kedua COLLOGEN POWDER SHAKLEE 

Hadiah Ketiga NUTRIFERON.

Pemenang dipilih berdasarkan syarat yang diberi berdasarkan penulisan dan Blog yang cantik.

Alhamdulillah dapat selesaikan tugasan yang diberi 2 Entry iaitu INTERMITTENT FASTING  https://seikhlashtiannenany.blogspot.com/2023/02/apa-itu-intermittent-fasting.html  dan Set Kurus Shaklee  https://seikhlashtiannenany.blogspot.com/2023/ 02/set-kurus-shaklee.html .

Alhamdulillah berjaya buat Dan terima Hadiah Nutriferon dari Master Norita..Terima Kasih sangatt layak dapat hadiah yang lumayan.


MENANG HADIAH NUTRIFERON SHAKLEE .


Nutriferon merupakan rumusan berpaten yang istimewa yang membantu meningkatkan tahap keimunan badan tanpa penggunaan antibiotik sintetik yang boleh menyebabkan kesan sampingan kepada manusia. Jadi, nutriferon amat sesuai untuk semua peringkat usia.

Nutriferon juga telah berumur 40 tahun PENYELIDIKKAN sebelum dikeluarkan untuk pasaran. So.... Bayangkan lah.. 😍

Bak kata pepatah 

MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MENGOBATI 😉


REVIEW DARI SID SHAKLEE YANG JOIN BLOG MEGA SHAKLEE 1.0 



KENAPA NAK JOIN LAGI PROJEK BLOG MEGA 2.0?


Berasa Seronok bila sudah Siap 2 Entry Task tajuk https://seikhlashatiannenany.blogspot.com/2023/02/set-kurus-shaklee.html yang diberi oleh Master Norita dan Master Salwa dapat siapkan tugasan jadi rasa semangat lagi nak menulis Blog dan nak kongsi segala dalam blog saya nie.

Bila Master Norita dan Masters Salwa nak Sambung lagi Program Blog mega 2.0 untuk kembangkan lagi Platforms fenomena Wave Di Malaysia.

 Saya nak belajar cara yang betul menulis blog yang disukai Google dan mesra SEO. Bila join Projek Blog Mega Shaklee 1.0, baru saya tahu SEO bukan sekadar 'keyword', tetapi berlabuh melalui kaedah menghubungkan dikalangan blog komuniti Shaklee adalah strategi untuk mendapatkan kepercayaan oleh Google.

 Projek Blog Mega Shaklee mencipta keseragaman di media sosial, di mana semua peserta akan menggunakan hashtag #BlogMegaShaklee, #ShakleeThrive2023 dan #ShakleeTriumph2023   sebagai tanda dagangan bagi mewujudkan semula gelombang bisnes Shaklee.   

 Saya yakin dengan pengalaman dan kepakaran pihak penganjur, Projek Blog Mega Shaklee ini boleh berjaya seperti yang diharapkan, Insha Allah. Buktinya, sudah ada peserta yang blognya muncul di muka pertama carian Google walaupun projek ini baru dua minggu berlangsung..

Tak sabar nak tunggu blog 2.0 harap saya terpilih dan kita semua terpilih. Aamiin.

Ada nak Join Program Blog Mega Shaklee 2.0 dengan Kami..dengar Khbarnya kali nie ada dapat Hadiah lebih Lumayan lagi..Banyak kelebihan Join Shaklee nie hanya Daftar Ahli Dan join bersama kami dan banyak Anda dapat belajar dari Team kami.Lagi Ramai yang Join lagi Semangat untuk teruskan pejuang dalam Projek Blog Mega Shaklee 2.0.



Cara nak join jom Klik 

https://httpjointeamannerichempirewassapmy.wasap.my/

#Blogmegashaklee 

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023 

CONSULTANT PERCUMA 

PRODUK SHAKLEE SELAMAT DAN BERKESAN.Gaya hidup lebih Sihat.Peluang untuk Jana pendapatan dengan Bisnes Shaklee 

Boleh wassap saya https://shakleeannenany.wasap.my/ nakgayahidupsiahat

Facebook Anne Nany 

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN RAMADHAN DENGAN SET PUASA SHAKLEE

Apa itu Intermittent fasting?

RAYA SAKAN DAPAT DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE